Termeni si conditii

Folosirea site-ului www.infocentercraiova.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi detaliate in paragrafele urmatoare. Infocenter SRL isi asuma dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari site-ului www.infocentercraiova.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara o notificare prealabila catre utilizatori, in acest sens. 


Confidentialitate

Datele personale introduse de catre utilizatorii serviciilor noastre vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile cuprinse in formularul de comanda sunt necesare pentru confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate la adresele solicitate de client. Infocenter SRL nu oferã, nu vinde si nu face schimb de adrese e-mail, nu divulgã adresa dumneavoastrã de e-mail altor persoane fãrã acordul dumneavoastrã explicit. 


Comentariile postate pe site

Persoanele care acceseaza site-ul www.infocentercraiova.ro pot face comentarii, pot trimite sugestii, intrebari sau alte informatii, atata timp cat continutul lor nu este: ilegal, obscen, defaimator, amenintator, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane. Infocenter SRL are dreptul (nu si obligatia) de a sterge orice astfel de mesaje identificate pe site. Firma Infocenter SRL nu va fi responsabila si nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari. 


Drepturile de autor
Continutul acestui site (texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafica web, scripturi, baze de date si orice alte date) este proprietatea Infocenter SRL si este protejat conform Legii Drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Infocenter SRL a oricaror din elementele enumerate se pedepseste conform legilor in vigoare. 


Declinarea responsabilitatii

Infocenter SRL nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru pagubele aparute prin folosirea in orice fel a produselor cumparate prin intermediul site-ului www.infocentercraiova.ro. Nu raspundem de problemele de compatibilitate cu produsele achizitionate de la alte firme si nu ne asumam nici o raspundere in cazul in care produsele achizitionate de la firma Infocenter SRL sunt folosite pe sisteme care nu corespund ca performante cu specificatiile tehnice ale produsului respectiv. Datorita volumului mare de produse aflate in baza de date, Infocenter SRL nu garanteaza ca descrierea acestora (imagini, specificatii tehnice, pret) sau continutul site-ului www.infocentercraiova.ro este exact, complet actualizat sau fara erori. Datorita modificarilor caracteristicilor sau a design-ului de catre producatori (fara o notificare prealabila), produsele livrate pot diferi in orice mod de imaginile afisate pe site. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost operate gresit in baza de date, firma Infocenter SRL are dreptul sa anuleze livrarea produsului respectiv si sa anunte clientul despre eroarea aparuta, in cel mai scurt timp, daca livrarea nu a avut loc. Infocenter SRL nu poate fi facuta in nici un fel responsabila pentru pagubele sau prejudiciile rezultate din neonorarea comenzilor. Valoarea maxima a obligatiilor fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a produselor se reduce strict la valoarea sumelor incasate de la clientul respectiv. 


Litigiile

Consumatorul (in acceptia legii - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. 
Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. 
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. 

Litigiile aparute intre utilizatorii acestui site si Infocenter SRL vor fi rezolvate pe cale amiabila in termen de 15 zile de la data sesizarii in scris a problemelor. In cazul in care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilã, competenta revine instantelor de judecatã romãne. 


Conditii de garantie

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente, factura fiscala si/sau certificatul de garantie. Garantia pentru produsele achizitionate online (cu exceptia celor care au certificat de garantie emis direct de producator, caz in care garantia se asigura prin reteaua de service autorizata a acestuia, retea care este gasita in certificatul de garantie trimis impreuna cu factura) se asigura la Centrul de Service propriu Infocenter-Craiova, coletul trebuie trimis prin curierul rapid Chronos Curier cu livrare la sediul INFOCENTER SRL din Craiova, str. Calea Bucuresti nr.50 bloc A5 sc.3 ap.2 parter, cu mentiunea Garantii. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului, iar expedierea se va face obligatoriu prin intermediul curierului rapid Chronos Curier. In cazul solicitarilor nejustificate de acordare a garantiei, se poate percepe o taxa de constatare in valoare de 40 RON. 

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (cu exceptia celor care sunt incluse in subcategorii care contin termenul „second” sau au in descriere termenul „second, sh” si in consecinta au garantia intre 0 si 12 luni), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. 

Certificatele de garantie pot fi emise direct de producator in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre S.C. INFOCENTER S.R.L. 

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. 

In cazul certificatelor de garantie (facturilor) emise de S.C. INFOCENTER S.R.L., produsele defectate in perioada de garantie vor fi receptionate in centrul de service propriu mentionat mai sus. 

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., memorii cu pin „impuscat”, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, urme de soareci, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. 

NU se acorda garantie monitoarelor TFT decat in cazul in care exista mai mult de 4 pixeli aprinsi/stinsi/colorati conform standardului ISO 13406-2 class II. In cazul monitoarelor Horizon, nu se acorda la mai putin de 3 pixeli/subpixeli in zona centrala sau 5 pixeli/subpixeli pe toata suprafata. 


Returnarea produselor

Lipsa de conformitate 

Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile afisate pe site se pot returna dupa notificarea in scris a SC INFOCENTER SRL. In aceasta situatie clientul poate alege inlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expeditie. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuit. Cheltuielile aducerii la conformitate (inclusiv cele de transport) vor fi suportate integral de catre SC INFOCENTER SRL. 

Produsele primite defecte 

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Cheltuilelile de transport vor fi suportate integral de catre SC INFOCENTER SRL. Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 24 de ore, produsele fac obiectul conditiilor generale de garantie. 

Renuntarea la cumparare 

In cazul comenzilor de la distanta, cand pordusul este expediat la destinatie printr-un curier, legislatia romana prevede: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. " 

Indiferent de modul de transmitere a comenzii la distanta (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul SC INFOCENTER SRL, nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si avand un aspect estetic “ca nou”. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. 

Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele software comandate sau preinstalate care sunt desigilate sau activate. Nu vom restitui contravaloarea acestor produse software. De asemenea nu acceptam la retur produsele din categoria consumabilelor (cartuse cu cerneala, toner, acumulatori, baterii etc) care sunt desigilate. 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. 

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest magazin online folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/200 art. 2 lit.e. 

In cazul ridicarii produselor de la sediul nostru din Craiova, nu poate fi considerat comert la distanta si nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 10 zile. 

Taxa verde 

In conformitate cu prevederile legale (Directiva europeana EC/96/2002 si HG 448/2005), la vanzarea produselor electronice, electrocasnice si IT, magazinul nostru are obligatia de a incasa si varsa mai departe, catre asociatiile specializate ECO TIC (organizatia colectiva de gestionare a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE) din domeniul IT&C si al electronicelor de consum) si RoREC (Asociatia Romana pentru Reciclare) taxa verde.