Cum cumpar?

Cumparati foarte usor produse de pe site-ul Infocenter. Iata pasii: 


Pasul 1 - Alegerea produselor

   Pentru a face comenzi este necesar sa va inregistrati pe site-ul nostru (adica sa va faceti un cont de client) folosind date de identificare valide, sau daca sunteti deja inregistrat ca si client, sa va autentificati introducand adresa de e-mail si parola (colt dreapta sus).


Pasul 2: Alegerea produselor

   Selectati categoria corecta din care face parte produsul dorit din coloana de categorii din stanga. In dreapta va apar listate toate produsele din acea categorie intr-un fel de tabel care contine printre altele numele producatorului, codul produsului, descrierea produsului, pretul si disponibilitatea pe stoc. Facand click in capul de tabel pe Producator se face o ordonare dupa producator. Click in tabelul cu produse pe Pret face o ordonare crescatoare / descrescatoare a produselor dupa pret. Click pe un anume produs – se intra in descrierea detaliata a produsului si puteti verifica daca acesta va intereseaza sau nu. Daca ati ales produsul respectiv faceti click pe butonul Cumpar si astfel produsul ajunge imediat in cosul de cumparaturi. 
Repetati pasul 2 cu toate produsele pe care doriti sa le achizitionati. 


Pasul 3: Vizualizarea produselor din Cosul de Cumparaturi

   Pentru vizualizarea produselor alese faceti click pe Continut Cos. Puteti adauga si alte produse in comanda, facand click butonul Continua cumparaturile. Puteti creste sau descreste numarul produselor existente in comanda schimband cantitatea si apoi prin click pe butonul Actualizeaza. Puteti exclude din cos produse prin bifarea in stanga a casutei de stergere din dreptul produsului pe care nu-l mai doriti dupa care apasati Actualizeaza


Pasul 4: Plata produse

   Daca ati terminat de facut cumparaturile, click pe butonul Platesc. In urmatorul ecran, trebuie sa alegeti tipul cumparatorului (persoana fizica sau juridica), puteti sa adaugati datele despre firma dumneavoastra, metoda de livrare, adresa de livrare si adresa de facturare, daca difera de cea de livrare, precum si metoda de plata. Dupa aceasta alegere, faceti click pe butonul Continua. La ultimul pas veti revedea informatiile despre comanda (mai puteti edita daca ceva nu e corect), metoda de livrare/plata precum si adresele de livrare/facturare, dupa care faceti click pe butonul Confirma comanda.

Pentru a putea fi procesate in aceeasi zi comenzile trebuie date pana la ora 16:00, altfel livrarea se va prelungi cu 24-48 de ore, in functie de caz. 


Comenzile mai pot fi primite:

   - prin e-mail: puteti comanda produsele prezente pe site scriindu-ne la adresa de mail infocentesrl@gmail.com

   - prin telefon: la numerele din reteaua fixa RDS 0351.458.159 sau mobil: 0762.52.00.04, 0740.00.84.75

Aveti posibilitatea sa vizualizati istoricul comenzilor efectuate in sectiunea istoric comenzi.

Este important ca inaintea efectuarii unei comenzi sa completati atat datele dumneavoastra de contact cat si adresa de livrare in sectiunea contul meu..

Pentru mai multe informatii despre un produs sau situatia stocurilor puteti suna la numarele de telefon specicifacte mai sus. 


Disponibilitatea produselor:

   - In stoc : Produsul se afla in stocul fizic al magazinului sau al furnizorului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 - 72 de ore.

   - Stoc limitat : Produsul se afla in stocul fizic al magazinului sau al furnizorului, livrabil in aproximativ 24-72 de ore; mai putin de 5 bucati disponibile.

   - La comanda : Produsul este disponibil la comanda livrabil in 1-14 zile, in functie de furnizor. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in limita stocului fizic al furnizorului. In functie de anumite criterii (valoare mare, import special, etc) se poate cere un avans. Pentru un termen exact al livrarii sunati 0351.458.159 , 0762.52.00.04, 0740.00.84.75.

   - Nu este in stoc : Produsul nu este disponibil in stocul magazinului sau al furnizorului.

Infocenter nu poate garanta disponibilitatea stocurilor tuturor produselor afisate pe site. Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta a furnizorilor nostri, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv.

In cazul in care produsele nu se pot livra, clientului i se va returna imediat suma incasata deja, dar nu si alte despagubiri.